20 april, 2012!

Hej hallå!
Idag har det varit skola, precis som vanligt.
Inte gjort så värst mycket, hade spanska nationella imorse också. Kom 10 minuter försent bara, blä. Och det gick åt helvete... kan inte spanska alls ju xD haha!
Blev även färdig med min skjorta på slöjden idag. Fick även reda på att jag inte kan få MVG, fast hon sa att om jag gör en skjorta så får jag det. menmen, hade visst tagit "för mycket" hjälp! Men hur lätt är det när hon har 20 år gamla beskrivningar som man inte kan fatta så bra då? hon kan väl översätta dom till svenska iallafall, usch säger ja!
Agnes ska på distkrig 1 idag framme och jag ska sitta hemma och tröka! Hade nog följt med med har sovit asdåligt och det är inte min musiksmak direkt och har ingen lust att slösa pengar på något jag inte ens gillar :(
men istället ska jag köra på ansiktmask och hårinpackning! Fräscht! Hehe!
Ska även göra klart sogrejen, eftersom vi ska redovisa på tisdag.. tror jag hon sa? Så passar på nu när jag har chansen, wiho!
Har även laddat ner några filmer, lejonkungen 2! Inte sett den, hehe, inte på ett bra tag iallafall!
Ska leta efter någon mer film också, sen ska jag fråga mamma om vi kan åka fram och köpa chips och cola! Slappfredag. Sa nej till tobias också för jag är så trött, och då blir jag så hemskt grinig! haha. Men ska träffa han imorgon KANSKE, och följa med mig och agnes på bio! Om han vågar, hehe.
Kanske ska se på dom filmerna jag redan har på "lagret"..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: