Hallå i stugan

Firat Örjan all day!
Ätit tårta ich bara feta grejer, Fyfan va gott!
Imorgon blir de möte klockan 4 i Sandviken! Men före det blir det skola! Nationella i engelska osv, skitkul ;) ska lämna in min SO fördjupning om Hitler också, hoppas Marianne gillar det aso!
Idag har jag även varit barnvakt, aströk. Hehe, men frågade Johannes om vi kunde se på det regnar köttbullar, men han sa "jag vet inte vart den är", och inte ville han leta lite heller, jag vågade inte rota runt lixom!! Men letade tillslut ändå ich den var inte borta iallafall, låg under tvn på dvd, Tjena.
Filmen var skit bra iallafall!
Fick skjuts hem av måsen också, det var så mörkt ute och precis när jag kom ut ich stängde dörrn så gick det ett larm.. Hehe, sprang in till Tina och frågade om han kunde skjutsa mig, hehe!
Orkar inte skriva mer. XD godnatt ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3265296/images/2012/pic_199050463.jpg" class="image">



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: