Kick Buttowski

Tjalol! Kom precis hem efter en "heldag" med Agnes i Valbo! Elle kom hem för en timme sen. Agnes köpte Begravningskläder!
Vi åt på donken (hehe..) och sen efter den fina solen började regnet! Wi! Tänkte att om vi sprang skulle det vara bättre, mindre blöt! Men nä.. Sprang och skvätte ner varandra så mina skor blev nästan svarta och min jacks mörklila :( såg galet ut! För baksidan av skorna och jackan var torr! Hehe.
Sen har vi köpt marsvinsmat, 40 kronor för typ 1,5 kg.. Billigt.
Sen fick jag äntligen tag på en liten marsvinsjej!
Konstigt nog var hon bara 5 veckor?.. Väldigt liten!! Men väldigt söt och var den som var mest "fram" i sffären! Blev en korthårig liten.. Jag som alltid haft långhåriga, förutom ett som dog inom kort tid ( c-vitaminsbrist, tjockis tog förmodligen alla grönsaker av han)

Agnes kom på ett namn också! Deedee! Från dexterslaboratorium! Barnprogram..
Valde själv att hon ska stavas Deedee, mycket fränare :)
Haha, godnatt!

Bild på tjockis ich manfred tillsammans och Deedee är den svarta :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: