SUPERPOPULÄRMAN

Hejhallå!
Varit hemma idag och sovit ungefär hela dagen. Skulle varit med Therese igår men fick tyvärr be henne åka hem för jag mådde illa! Tråkigt, menmen.
Hade mått illa ungefär hela dagen igår, efter skolmaten. Men det blev värre när jag kom hem. Måste vara äckelköttbullarna i skolan!
Så jag är magsjuk nu och kan inte precis säga att jag vill det? Så om någon speciell person vill klaga på att jag skolkar nu, så kan jag gärna komma till skolan och se om det blir så roligt att bli smittad ;)
Funderar på att göra lite läxa om jag orkar! hehe, annars blir det att damma av tven och kolla på film.. spirit kanske? eller neverbackdown ;)
Hittade gamla bilder nu när jag tittade igenom datorn!!!!!!!!
långt hår jag hade......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: