Written in the stars

Hej!
Precis kommit hem från Tina! Fick gå hem med Johannes innan han somnade och stannade kvar! Kollade på Dr.Dolittle och åt chips!
Måsen var med och gjorde sällskap, min älskling var också med.
Pratat en massa med mitt hjärta idag, fått ut allt som tränger sig i mitt huvud. Nu känns allt bra med han, att han förstår! Finally ;) haha!
Men idag stannade jag hemma från skolan igen, ville gå osv för det var nationella.. Men vaknade med huvudvärk och så och var ju magsjuk igår.. Vågar inte riktigt chansa!
Menmenmenmen, låg i soffan från klockan 8 till 4 ungefär, hann se på marmaduke & shrek (den sista) innan jag slocknade och vaknade av att det var Sonnys chans på tv -.-
När jag vaknade var jag så sugen på chips så bestämde mig för att åka till Årsunda med nästa buss och köpa lite.. Hehe ;) mötte älskling där också.

Fick min "lön" idag också, eftersom jag varit så duktig och varit barnvakt åt Johannes! Känns bra! ;)

Haha, men aja.. Ganska tråkig inlägg men är trött och kan inte tvätta ansiktet för någon är och duschar nu, såhär på kvällskvisten bara.. Kul ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: