YOU SHALL NOT PASS

Jag har insett att min senaste kyss…vad mysig (à)
Jag lyssnar på... Musiken till filmen
Stockholms bästa stadsdel är… Ehm, där mormor bor! Hehe, berga
Jag pratar… svenska, ibland vet jag inte ens vad jag säger
Jag älskar/tycker om… Tobias och Agnes
Min bästa vän(ner) är… underbara!
Min första riktiga kyss… förut
Jag avskyr när folk frågar… varför? Eller, hur? Eller bara frågar utan det är något vettigt i det hela
Kärlek är… underbart när man har ett fungerande förhållande :D
Någonstans, tänker någon… undra hur Kissie ser ut när hon vaknar på morgonen
Jag kommer alltid att vara… Alice. Kanske inte ser ut och är som den där perfekta på Facebook som får 10000 gillningar, men är ändå perfekt på mitt sätt
Jag är hemligt förälskad i… Min katt
Sist jag grät var… inte sp länge sen, men kommer inte ihåg ändå
Min mobiltelefon är… iPhone 4s
När jag vaknar på morgonen… försöker jag sova längre
Innan jag går och lägger mig… gör jag massa onödigt skit, typ Facebook eller målar naglarna
Just nu tänker jag på… tjockis ich manfred
Bebisar är… en fettboll som skriker och bajsar
Homosexuella är… det inget fel på
Blondinbella är… hon är väl blondinbella
Ikväll ska ja.. Sova
I morgon kommer jag… Fira örjis som fyller ett halv sekel
Jag vill verkligen… äts grillat kött, underbart



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: