You Will lead us to the black gate

Hejhallå!
Ligger i sängen och försöker titta på sagan om de två tornen. Försökt titta till slutet minst 5 gånger nu, men alltid lyckats somna precis i slutet! Hehe, var dessutom några år sedan jag såg filmen också..

Menmenmenmen, i lördags var jag in med mamma, Calle, Isak och Clara in till Gävle och skulle välkomna och fira Brynäs! Ganska mycket folk där osv.. :)
Tobbe, Agnes och Gustaf kom till Gävle sen och mötte upp mig. Vi åt på american pizza place och va på bio sen. American pie: the reunion! Var absolut inte så bra som jag förväntat mig och som reklamen peppat upp mig! Hehe. Men ändå, roligt ändå :)
Sen tog vi bussen hem och det var den snälla busschauffören! Fick åka gratis :f men tyvärr så var det väldigt många ungdomar på bussen och pratade som bratz och sjöng "oa silvferberg säg oa silvferberg" irriterande.. Ja ;)
Haha.
Och idag har jag ich tobe storhandlat i någon timme, sen satt vi framför tven och spelade DOnkey kong! Klarade ut spelet!! Wiho.

Har även kollat ut några marsvin på internet som jag blev ganska kär i på kort tid. Ska bara se vad mamma säger... Hehe! Hon är inte så intresserad. Men om jag lovar att köpa maten själv så kanske det går ;) och lovar att ta hand om dom SÅKLaRT.

Imorgon = skola
Jag = trött
Haha, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: